Ge mig mer gröt mamma!


Läs på min haklapp mamma, ger du mig inte mer gröt får du med pappa att göra.


Jag köpte ju som sagt vad hem banangröt åt Lukas igår och idag provade vi det. Och jag kan lova att det var uppskattat! Han fullkomligt älskade gröten, han åt upp en hel portion och jag fick skrapa upp ordentligt på kanterna för han skulle ha mer. Sen blev han riktigt ledsen när det var slut, så nu tänker jag börja ge honom gröt på förmiddagarna. Iih jag är så glad över att det var en uppskattad rätt hos min lille man! Jag fick honom till och med att äta fruktpuré ikväll. Han börjar bli så duktig, lille Lukas.

Någonting som han också finner väldigt delikat är sina fötter. Det är riktigt svårt att byta blöja på honom t.ex. för han skall ligga med fötterna i munnen hela tiden :) Men söt är han för det.
 
Li och Frallan och Ewa
2009-06-14 @ 09:28:58
URL: http://tjejmorsan.blogg.se/

Åhhhhh vad vi längtar efter dig Lukas <3 <3 <3 <3



Och mormor längtar efter sin dotter oxå <3 <3 <3



Saknar er alla sååååå himla mycket.. jag blir "knäpp" över att inte ha er nära!!!

Mikaela
2009-06-14 @ 10:09:03

Va roligt att gröten var en 10 poängare :) Snart ska du se hur han glupskar i sig det mesta :P Har dom en gång börjat så går det fort sen! Hihi!

Sen ser dom ut som min knubbis också, haha!

Kramar <3

Emelie o lilleman
2009-06-14 @ 23:50:33
URL: http://mellemus.blogg.se/

Haha lilleman äter också rikitgt bra nu! Märker som idag när vi var iväg och han inte fick någon gröt då måste mna typ amma honom HELA kvällen! Gisses trodde snar han skulle få ut andra saker än mjölk ur brösten haha



Kram

Nadja Granlund
2009-06-17 @ 19:41:30
URL: http://nadjagranlund.blogg.se/love

han e så söt. Precis som sin mamma! <3

Kom till Sverige snart!



Älskar dig Bäste Jennifer <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0