Fortfarande hemma!

Jaa igår så orkade jag inte starta datorn för att blogga. Jag hade lite magsmärtor/värkar så jag låg och tog det lugnt och tittade på tv istället. Och det var faktiskt riktigt skönt att vara ifrån datorn ett tag. Detta resulterade i många sms och samtal med frågan om vi var på BB och om den lille nu tittat ut. Och när jag gav beskedet om att så var inte fallet så fick alla en liten besvikelse i rösten, hehe stackare! Det är tydligen fler än jag som väntar på bebisen.
Så när jag nu lyckades ge folk förhoppningar om att jag var på BB bara för att jag inte bloggade igår så kände jag att jag var tvungen att starta datorn idag. Så jag kan informera mina så nyfiket väntande läsare om att inget hänt ännu :/. Sorgligt nog!

Så nu vill jag att alla ni som följer min blogg ska hålla era tummar för att den tänker komma snart!! :)
Julskii
2009-01-17 @ 16:48:22
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Det är inte kul att gå över tiden! Man tycker att man borde orka eftersom man vart gravid 9 månader redan. men den sista tiden är verkligen värst!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0