tvåtusennie då va :)

GÖR LISTAN DU MED!!!
Jag utmanar:

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Jag har fött barn ♥

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade nog inga :)

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Jessica & Kenny fick Vincent och Malin & Ken fick Kimelie

4. Dog någon som stod dig nära?
Min gammelfarmor lämnade oss i juni, 97 år gammal ♥

5. Vilka länder besökte du?
Only Sweden :)

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Nja jag vet inte 2009 har varit en underbart år för Lukas kom!

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
19 januari när Lukas föddes

8. Vad var din största framgång 2009?
Lukas, utan att tveka :)

9. Största misstaget?
Har nog inte gjort några misstag som jag kan komma på!

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Bara lite förkyld, fick dock min fot mosad när jag var ut och red :P

11. Bästa köpet?
Ööh förmodligen någonting till Lukas :)

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Haha Lukas, det blir bara Lukas på alla svar ;)

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mycket har gjort mig glad det här året. Jesper och Lukas framför allt ♥

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? 
Ööh jadu jag vet inte, bad romance med Lady gaga kanske

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Myyycket gladare :)

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Ägnat lite mer tid åt hästen kanske

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Ingenting

18. Hur tillbringar du julen?
Tillsammans med släkten hos mormor i geta.

19. Blev du kär i år?
Nej jag var redan kär när 2009 drog igång :)

20. Favoritprogram på TV?
IDOL ♥

21. Bästa boken du läste i år?
*Skäms* har inte läst någon

22. Största musikaliska upptäckten?
Hmm Calle från idol ;D

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Ööh jag minns inte vad jag fick

25. Något du önskade dig men inte fick?
Minns inte det heller

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Förmodligen spenderade jag den med mina älsklingar, Jesper och Lukas

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Inte vad jag kan komma på :) Ett perfekt år som sagt

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
TRÅKIG! Babydreggel och lod

29. Vad fick dig att må bra?
Lukas, Jesper, vännerna och familjen

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Ingen speciell tror jag, men Zac Efron är ju aldrig fel ♥

31. Vem saknade du?
Mamma ♥

32. De bästa nya människorna du träffade?
Mikaela och Sofi helt klart. Underbara tjejer ♥

Mamma till Adam & bebis i magen
2009-12-30 @ 17:59:45
URL: http://mammatilladam.blogg.se/

Jo men precis, det ska ju inte behöva vara så överhuvudtaget! Bor ni i hyresrätt eller? För i så fall borde de ju vara tvugna att fixa det :/ Annars får ni typ gå ut i tidningen och berätta om er situation då brukar det bli fart på dem haha :)



haha ja bada är alltid kul, i alla fall för Adam som ligger i vattnet och gör bus, jobbigare att städa efter honom sen haha..

Emelie, mamma till Lukas
2009-12-31 @ 01:45:59
URL: http://mellemus.blogg.se/

hehe ja ska bli jätteskönt med eget =) Lite tomt bara dock! Men får väl ringa över människor i guess! Japp han får eget rum :) SKa ha det som lekrum nu i början bara dock =)

Madicken
2010-01-01 @ 00:59:44
URL: http://conler.blogg.se/

GOTT NYTT ÅR :D

VAD GÖR DU NU FÖRSTA MINUETERNA AV 2010? :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0