Valborg

Jaha så var de valborg då! Gud så fort tiden går, det känns som vi firade nyår igår. Det märks att man har blivit "vuxen" för när man var liten gick aaaallt så långsamt.
Idag är det exakt ett år sedan jag drack alkohol för sista gången för sen några dagar senare fick jag ju veta att jag var gravid. Det är nog därför jag minns så bra vad som hände på valborg förra året, eftersom det inte bara var en fylla i mängden liksom. Det var en mycket rolig kväll som började på stranden och slutade med dans på bordet hemma hos oss!

Ikväll kommer valborg verkligen inte att firas på samma sätt. Det blir en mycket nykter kväll, gör inte mig något. Vi är bjudna till Stocken. Och gissa vad; LUKAS FÅR OCKSÅ KOMMA MED. Tänkte bara skriva det ifall om att "någon" läser detta. Så vi får väl se om det bär av dit ner en stund innan dom blir allt för glada i hatten! Annars blir det väldigt lugnt, vi skall vara hundvakt till Bamse den här helgen också. Så det lär vara fullt hus här endå med två busiga vovvar :)


Min söta unge i hans fina lejondräkt från me&i
Ewa
2009-04-30 @ 10:35:04
URL: http://tjejmorsan.blogg.se/

Önskar Er en glad valborg :) <3



Ja det är ju tur Lukas är välkommen oxå.. det betyder ju att det inte är något "fjortisparty" ;)



Ha en supermysig kväll och hoppas festen oxå blir kul :)



Kram

Mikaela
2009-05-01 @ 11:53:21

Vilken häftig stol, eller vad är det? Har aldrig sett en sådan förut..

Kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0