Jag älskar nya bekantskaper

Jag fullkomligt älskar att skaffa mig nya kontakter och bekantskaper. Allra roligast är det ju att träffa andra mammor eftersom att dom vet hur man har det och hur det är att leva med ett litet barn. Även fast ens vänner försöker förstå så kommer dom inte att göra det innan dom själva får barn!

Och jag lär känna allt fler mammor. Idag skulle vi egntligen ha träffat Mikaela och hennes lilla son Amadeus men tyvärr så har han blivit sjuk igen. Så jag och Lukas hälsar krya på dig till Amadeus. Och så hoppas vi på att få träffa er snart :). Sen har jag ju Stocken bara en minut härifrån och Julia en bit bort också. Och i sommar får ännu en kompis en liten bebis. Jag tänker inte skriva ut hennes namn än men vi väntar med spänning på vad hon ska få för liten sötnos!

Iiih jag verkligen älskar att vara social med andra mammor. Så om du bor på Åland och har lust att träffas så hör gärna av dig! Jag och Lukas lär gärna känna nya människor :)

Mikaela
2009-04-29 @ 20:11:55

Amadeus hälsar tack tillbaka :)

jessica
2009-05-01 @ 18:00:45

vinkevink:D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0