FPA besök...

Idag var jag tvungen att åka till stan och besöka FPA igen eftersom jag fått hem en lapp om att jag måste söka sjukpenning. Jag trodde att allt det där var klart och att det inte skulle vara några problem med att pengarna skulle komma den sista, men jag trodde fel. Dom hade tydligen fått in anmälan först nu och därför skickat ut lappen om sjukpenning först nu. PANIK! Men tjejen jag pratade med idag var jätte gullig och la den som mycket bråskande (stavas det så?) så att jag skulle få pengar så fort som möjligt för annars hade det inte kommit ett cent fören den sista oktober, hmm. Så nu hoppas jag ju förstås att det inte dröjer flera veckor eftersom jag har en massa räkningar att betala. Var av den ena är bilförsäkringen och den blir det ränta på för varje dag som går så den kan råka bli rikitgt dyr! Morr i så fal!!
Hon var även super snäll och kollade upp att allt med mammapenningen var klar så att jag slipper fundera mer över det. Så nu ska allt vara i sin ordning och jag hoppas sååå att jag får pengarna till den sista!

På tal om annat! Idag fick vi även våran nya tvättmaskin, jag är kär! Det känns underbart att äntligen kunna tvätta igen och den är så söt också :) Nu kan jag med nöja skita ner mina kläder bara så att jag får använda tvättmaskinen. Den tror jag att vi snor med oss när vi flyttar sen ;) hehe! Och det mest positiva idag är att Jesper slutar redan kl 00.00 inatt så jag slipper sova utan min älskling!! Wiiiee me happy <3
Johanna
2008-09-27 @ 09:30:54

Finns inget bättre än att ha någon brevid sig när man ska sova! :) <3

mamma
2008-09-27 @ 10:43:04

Vilken tur att du förhoppningsvis kommer hinna få pengarna.. Känns som om "någon" gör allt för att krångla så mkt som möjligt.. Ingen nämnd...



Tvätta på nu ;-)



Kram

Julskii
2008-09-27 @ 18:09:25
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Funderar ni på att flytta snart eller? I så fall vart? Inte utanför godby hoppas jag? :P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0