Negativa besked

Innan jag skriver det jag egentligen hade tänkt skriva om idag så ska jag informera lite först!
När folk kommenterar så står ju även IP adressen där så du "en som tycker synd om dig <3" som lämnade den där kommentaren igår, även om du inte tänker erkänna vem du är så kan jag endå få reda på det. Och då ska du få förklara dig det är ett som är säkert!!! MORR! Jävla skit Åland!

Imorse var jag till rådgivningen och det var väl inte det mest positiva om man säger så, tyvärr. Mitt järnvärde är nere på 97, alltså det fortsätter sjunka fast jag tar järntabletter. Blodtrycket alldeles för lågt och det kan vara en urinvägsinfektion på väg. Min vikt har stannat på samma som förra gången jag var där. Jag har alltså inte gått upp ett enda gram på 2,5 vecka :/. Det tycker dom inte att var speciellt bra och det förstår jag, jag tyckte inte heller att det var så kul att höra! Efter rådgivningen så hade jag läkartid nere på hälsocentralen och där kom vi fram till att det var en MASSA nya prover som måste tas. Usch det känns som om jag blir helt tömd på blod pga den här graviditeten! Eftersom jag inte får i mig mat så måste jag nu börja dricka näringsdrycker. Och det kan även göra så att kroppen tar upp järnet bättre.. Men det var alltså inte några positiva möten idag inte. Jag är nu sjukskriven fram tills jag skall gå på mammaledigt. Vilket iofs är jävligt skönt!
Så imorgon blir det provtagning på morgonen och sen ska vi in till stan och lämna in mitt läkarintyg till FPA och sen till ömsen och fixa försäkring till bebisen och till våran lilla Selma!

Jag Älskar min Jesper mest av allt!!!
Mamma
2008-10-29 @ 19:28:44

Japp den djävla idioten kommer bli spårad :-)



Trist att inte värdena är bra.. urk!! kramar om dig massor

Puss till en av världens bästa döttrar <3 Och en stor kram till Jesper oxå <3

Jennifer
2008-10-29 @ 20:01:51

Uj gumman, men det reder sig nog med de där värdena skall du se :)



Jäkla as människor som inte vågar säga vem de är då.. Man får nog lov att säga vem man är om man är så mogen att man vågar säga vad man tycker, annars får man knipa.. Meen alla vet ju hur Åland är.. Feega ;D haha...



Hör av dig om du behöver hundvakt någon gång :) Jag ställer mer än gärna upp :D Fika någon dag?

Puss<3<3

Anna
2008-10-29 @ 20:21:07

Men vad är det för en människa som håller på.....tydligen en som tror att man kan hålla på hur somhelst på internet.

Julskii
2008-10-30 @ 10:31:06
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

usch usch. Det var inte kul att höra. Snart kommer jag hem till dej och tvingar i dej broccoli alltså! Vad har du för blodtryck? Hoppas det blir bättre snart!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0