Du din drogade gam!

Idag känner jag mig en aning lost. Jag vet inte riktigt varför och det är en ganska obehaglig känsla. Kroppen känns liksom super tung samtidigt som det känns som jag svävar när jag rör mig. Ungefär sådär som det brukar kännas när man håller på bli så där härligt full, lyckofull. Fast här är ju skillnaden att jag inte känner mig lycklig. Snarare deppig och ja-a lost! Dessutom så orkar knappt min nacke hålla upp mitt huvud så jag "gamar" till lite sådär snyggt ibland, haha!
Att vara gravid är verkligen INTE det sexigaste tillstånd man kan vara i det är ju ett som är säkert! Inte speciellt trevligt heller för den delen. Ja inte för mig alltså, för dom flesta är det säkert underbart!

Nää att jag känner mig en aning alkoliserade idag beror förmodligen på att jag hade en riktig pissnatt i natt. Det fanns inte en enda ställning som var bekväm att ligga i, inte ens 5 minuter kunde jag ligga i samma ställning utan att jag ville börja gråta. Så någon skönhetssömn fick jag absolut inte i natt. Inte undra på att man sitter som en ner drogad gam och glor rakt ut i intet.
Och ingen vila har det blivit idag heller för så fort jag har försökt så har Selma ansett att hon kan tugga på mitt hår. Irriterande kan jag lova!!!
Jag hoppas verkligen att jag orkar hålla mig vaken ikväll så jag kan se på IDOL! Och gud va jag ska hålla tummarna för att den där jävla snorungen åker ut ikväll!!! Han har ingenting i den där tävlingen att göra, tragiskt nog finns det ju allt för många fjortisäckel som röstar på honom!
Nadja Granlund
2008-11-28 @ 19:20:30
URL: http://nadjagranlund.blogg.se/Love

hoppas verkligen att du syfftar på Johan Palm, haha han och gospel NJAAA tror inte de, han åker idag :) jag ska rösta sönder mig på Robin, för jag tror han och kevin blir bra i finalen, vist vill se alice där också men jag har fastnat mer för kevin och robin nu :P



ha de bäst, ÄLSKAR dig mest syster <33

Patrice
2008-11-28 @ 22:27:22
URL: http://patricekuhlman.blogg.se/

alltså fan han SKA ut !!

dom andra är så mkt bättre än honom och är mer värd platsen!

ARGHH han måste ut nu alltså!!

<3

Mamma
2008-11-28 @ 22:48:09
URL: http://tjejmorsan.blogg.se/

Hahaha.. nerdrogad gam.. hmmm.. kanske en sväng med "the man" på stureplan ;-)



Japp ikväll åkte han ÄÄÄÄNTLIGEN ut!! :-) Lycka!!

Kram

Anonym
2008-11-28 @ 22:50:28

OCH HAN ÅKTE ÄNTLIGEN UUUUT =) =) =)

Och fy vad irriterad jag vart på bruden som satt där och skrek som att hon sku ha fått någe värre fel.. Omogna fjortis! Äntligen är han ute så nu slipper man ju han =) jeeej Puss<3

Emma
2008-11-29 @ 17:32:09
URL: http://emmawik.blogg.se/

Hm, det lät ju verkligen... vuxet sagt.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0