ÄNTLIGEN som Gert Fylking skulle ha sagt!

Ikväll kom den kvällen som jag såå länge har väntat på!
Johan Palm fick äntligen lämna IDOL :) det var verkligen på tiden. Så många bra artister har blivit utröstade pga honom så det här var det bästa som kunde hända! Jag har avskytt honom sen första gången jag hörde honom!
Wiiieee va glad jag är :D Bästa idol avsnittet någonsin. Ikväll blir första fredags kvällen som jag inte går och lägger mig irriterad över att Johan fortfarande är kvar, hihi.

Jag längtar redan tills nästa fredag, ska bli spännande att se vilka som kommer till final! Jag tror att det blir Kevin och Robin :)
Nadja Granlund
2008-11-29 @ 14:41:44
URL: http://nadjagranlund.blogg.se/Love

haha så jävla gött när Johan åkte, :D

haha det tyckte inte ebba, hon har lagt ut en bild på RobinB på bdb där hon säger att han e sämst och hela skiten :O men jag vet ju att de inte stämmer ;)



hoppas verkligen alice åker om en vecka :D och sen kevin och Robin och sen att Kevin vinner, ^^,



ha de gött Älskar dig :) <33




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0