30/6-2008

Jag tänkte börja med att skriva att countryfestivalen i fredags var UNDERBAR!!! Fan va kul det var att få dansa och parta loss riktitg ordentligt :). Settan och Sara är bäst att dansa bugg med, wiiie tjejer va kul det var!

Ja men igår var jag och Jesper till Sverige en sväng och hälsade på mamma & co, vilket var mycket trevligt! Vi åkte över för att jag skulle skriva under några papper som måste lämnas in så snart som möjligt!
Så efter det var gjort så åkte vi till väsby och käkade hela stora familjen och vi :) Sen till rusta vilket är en butik jag gillar skarpt! Efter det bar det av till Arninge men usch va plågsamt det var när jag upptäckte att min shoppinglust är totalt bort!!! Så i panik tog jag mig ut ur butikerna för att sörja att jag inte längre tycker om att shoppa!!! Undrar vad det kan bero på?!? Sånt försvinner ju inte bara.. Ja då kunde vi ju lika gärna åka tillbaka till mamma där grillen fixades iordning, nypotatisen sattes på spisen och tatzikin tillagades :) Och sen åt vi en supergod middag, tvärr lite i stress för att vi skulle hinna handla lite mat innan båten hem skulle gå! Men det var kul att träffa alla igen :)
Det var härligt att se min älsklings Linnea så glad när hon träffade Jesper. Hon sken upp som en sol och sen var han hennes för resten utav dagen :) UNDERBART... Som vanligt var det ledsamt att åka ifrån dom men det tar ju inte så länge innan vi får träffa dom igen! Tack och lov :)

Och idag har jag vart med Jennie till hästarna och det var också kul :) Hon har ju inte träffat Hanna på ett bra tag :) Kom gärna med igen Jennie :)
Sen lagade jag middag, spagetti och köttfärssås.. Haha komplicerat eller hur ;)
Och nu ska jag gå och väcka min prins som ligger och sover på soffan!!!

Tjooo :)
mamma
2008-06-30 @ 22:00:08

Det var sååå roligt att ha er här!!

Kram

snoris
2008-10-16 @ 19:05:57

du är bäst på att bugga raring;) <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0