30/7-2008

Herregud jag kan knappt fatta att tiden går så fort!
På fredag är det redan augusti och det kändes som att det var första Juli igår. En hel månad har gått och jag har inte gjort något ordentligt överhuvudtaget. I och för sig så har jag ju en ganska bra anledning till det med tanke på hur jag har mått dom senaste 3 månaderna. Men endå det känns så värdelöst att man faktiskt bara har sovit bort en hel sommar som dessutom har varit helt otroligt varm och fin för engång skull.
Och inte har jag varit i Sverige så mycket som jag skulle ha velat, nej inget har jag fått gjort och snart är hösten och det kalla vädret här! Fast det finns en positiv sak med att det kalla vädret kommer, då kommer ju våran bebis som man gått och väntat på i 9 månader :)

Idag låg jag som vanligt och tittade på "äntligen hemma" reprisen som dom visar på 4:an varje vardag. Jag blev extremt inspererad till att fixa om hela lägenheten. Den skulle verkligen kunna bli riktigt fin om man målade om och gjorde om lite, men jag tror tyvärr inte att man får göra det med tanke på att det är en hyreslägenhet. Så jag får väl nöja mig med att titta på hur fint alla andra har det istället. Och egentligen har inte vi det så dumt vi heller men det skulle vara kul att få göra om lite bara :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0