Jag gillar att spendera...

Jag skulle inte säga att jag mår så mycket bättre idag, tyvärr. Men det känns inte så speciellt jobbigt heller. Det är ganska skönt att ligga på soffan och smutta på en kopp te. Jag har blivit te-beroende på sista tiden, jag älskar smaken indian spice som jag fick utav mamma i julklapp. Det kan gå ner säkert 5-6 koppar per dag. Mums, smaka det om ni inte redan gjort det!

Nåja idag var jag till staden och skulle införskaffa lite saker som jag anser att jag behövde. Jag kom inte hem med allt som jag planerat. Men jag fick med mig lite annat som jag inte planerat. Jag hittade tillexempel en mössa, matchande tossor och strumpbyxor till bebisen :) Och ett par skit snygga vantar till mig själv, så nu slipper jag frysa om tassarna när jag är ute och går med Selma. Jag skulle ha en amningsbh också hade jag tänkt men jag hittade tyvärr ingen. Jag får åka igen om någon dag och förhoppningsvis har dom fått in lite då.
Sen var jag även till Elgiganten eftersom jag bestämt mig för att köpa mig en ny digitalkamera. Jag skulle vilja ha en att ta med till förlossningen så jag kan få föreviga det tillfället. Kameran som jag har är nämligen värdelös. Meeeen där var ju HELA kamera utbudet slut, kvar fanns bara dom här kamerorna för över 300 € och det tillåter inte ekonomin just nu. Så jag känner mig en aning deppig just nu för jag kommer bli mycket ledsen om jag inte kan få några bilder från förlossningen och våran bebis första minuter i livet. Nåja förhoppningsvis så hinner det lösa sig!
Sen styrdes bilen mot både sparhallen och kantarellen. Jag fattar inte hur mycket människor som kommer på idén att handla samtidigt. Kändes som hela åland var och trängdes där inne sammtidigt. Men vi lyckades iaf få med oss allt hem som vi skulle ha. Så nu borde vi klara oss över nyår. Jag fick även med mig alla ingredienser till en speciell cheesecake som jag skall göra, med passionsfrukt. Yummi! Hihi.

Och ikväll har gick jag med Jesper på en längre promenad med Selma. Jag var lite orolig att jag inte skulle klara det med tanke på att jag har rätt ont ochd et trycker neråt så fort jag går. Men det gick faktiskt riktigt bra, vi gick i lugnt och försiktigt. Men mot slutet var det nog rätt jobbigt, men det gör inget för som sagt så vill jag ju att den skall "ramla ner" så jag slipper gå över tiden. Och att promenera är bra! Så det kanske jag vågar göra om igen!
Julskii
2008-12-30 @ 20:12:19
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Du kan alltid låna min kamera :) puss

Mamma
2008-12-31 @ 11:52:24
URL: http://tjejmorsan.blogg.se/

Du har ju pengar på ditt svenska konto som du kan köpa kamera för... ett alternativ är ju att vi skickar över den... eller nåt sånt :-?

Mamma
2009-01-01 @ 01:09:48
URL: http://tjejmorsan.blogg.se/

Gott Nytt År <3

Alina
2009-01-01 @ 01:13:56
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Gott nytt år! :)

elin
2009-01-01 @ 01:14:14
URL: http://eliwwn.blogg.se/

GOTT NYTT ÅR !






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0