28/8-2008

Okej jag skall börja mitt inlägg med att skriva att Jesper ÄR pappa till barnet vi väntar.
Så nu slipper ni fundera och diskutera det nå mer!

Och nu till dagens händelser...
Det har egentligen inte hänt allt för mycket, det har varit en rätt lugn och slapp dag. Ganska skönt måste jag säga. Iofs har jag hunnit med att vara sur på Jesper idag och det är ju inte lika kul. Jag får så dåligt samvete för att jag inte kan kontrollera mina hormoner och känslor. Ibland tycker jag synd om Jesper som måste stå ut med mig när jag är så grinig. Förlåt baby <3

Idag har jag även funderat över hur mycket jag verkligen HATAR gamla och skruttiga bilar! Så jag funderade över att jag skulle kunna skuldsätta mig själv till banken för resten av mitt liv bara jag skulle få köpa mig en sprillansny vovlo V70! Ni vet den dom gör så mycket reklam för på tv. Den är ju bara så snygg och toppen bra när det snart kommer en lite bebis :) Jaa en sån skulle jag verkligen vilja ha!
Men jag får väl bara fortsätta drömma om den och stå ut med en jävla skrothög...
mamma
2008-08-29 @ 22:38:24

Kan ju starta klubb: Hata skitbilar! Ja så kan den heta om man vill det ;-)



Kram.. och jag nästan räknar timmarna till ni kommer!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0