27/8-2008

I natt har jag sovit jätte dåligt så jag känner mig super trött just nu och vet inte riktigt hur jag skall orka sitta uppe och titta på finalen av Project runway. Men på nått sätt har jag bestämt mig för att det skall gå! Jag vill inte missa det.

När jag steg upp imorse så upptäckte jag att kattpiss lukten i köket inte hade försvunnit (fattar inte hur det kan lukta kattpiss, vi har ingen katt) så jag blev irriterad och bestämde mig för att städa köket GRUNDLIGT. Jag diskade, torkade ALLT i hela köket och när jag väl var klar så var lukten borta :D wiiiee. Så kände jag att när jag endå var på gång kunde jag lika gärna reda upp resten av lägenheten också så det gjorde jag. Men som tack för det så gav min kropp mig ett jävla illamående och huvudvärk! Men på nått sätt känns det som att det var värt det när man fick det fint hemma på köpet :)
Så sen la jag mig på soffan och vila och vid 3 tiden ringde Sara och undrade om hon kunde komma över en stund. Så det gjorde hon, vi var ute och titta på när Jesper skulle koppla in sin stereo i bilen. Hehe underhållande :)

Efter det lagades det pizza till middag, kreativt jag vet ;P
Sen kom Nina och Janne över, dom hade med sig min skitbil.. bläää... Vi fikade lite med kladdkaka, smarrigt :)

Och nu äntligen kom Jesper in, nu är allt med stereon klart. Haha han har hållt på sen kl 3 idag allt har bara krånglat för honom.. höhö...
Frida
2008-08-27 @ 20:51:26
URL: http://prinsessanfrida.blogg.se/

Ååh missa inte project runway det är ju så bra =)

Vem håller du på? jag hejjar på jillian!

Ha en skön kväll

Kramar




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0